Internet Fanclub roteteufel.de

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Silviu Andrei Margaritescu zum FCK ? (m.Q.)

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Nei sie haben freundschaftsspiele gegen Eintracht Braunschweig (Juni 24), Dudenhofen (Juni 26) und Kickers Offenbach (Juni 27).

Rezolvat

de Eduard Apostol, Cătălin Gheorghiu

Mărgăritescu va efectua miercuri vizita medicală la Kaiserslautern, urmînd a semna un contract pe 3 ani cu gruparea din Zweite Bundesliga.

Calvarul s-a încheiat pentru Andrei Mărgăritescu: mier*curi va ajunge în Ger*ma*nia, la Kaiserslautern, unde va efectua vizita medicală pentru ca apoi să sem*neze cu gruparea din liga a doua a nemţilor. Neinclus în pla*nu*rile de viitor ale lui Mircea Rednic, mijlocaşul defensiv de 28 de ani ur*mează să îşi pună iscălitura pe un acord pe 3 sezoane cu formaţia din Kaiserslautern (locul 13 în ultima edi*ţie a Zweite Bun*desliga). Dina*mo s-a înţeles deja cu nemţii şi va încasa 450.000 de euro pentru cel poreclit “China”.

Iar jucătorul va avea un salariu sta*gional de 175.000 de euro, de 9 ori mai mare decît remuneraţia pri*mi*tă în Ştefan cel Mare. Kai*ser*slau*tern este la doar 79 de kilometri de Speyer, locul de canto*nament al dina*mo*viştilor din Germania, şi nu este exclus, dacă şi nemţii vor fi de acord, să se desfăşoare un meci amical între cele două echipe, week-end-ul vii*tor, iar Mărgăritescu să evo*lueze împotriva “cîini*lor”.

106 meciuri a jucat Mărgăritescu pentru “cîini” în prima ligă.

6,04 a fost media notelor gsp primite de Mărgăritescu sezonul trecut, aflîndu-se pe locul 5 într-un top al dinamoviştilor.

4 ani a jucat Mărgăritescu pentru Dinamo, cîştigînd un titlu, o Cupă şi o Supercupă a României.

Gelöst

von Eduard Apostol, Catalin Gheorghiu

Mărgăritescu wird am Mittwoch um die medizinische Visiting Kaiserslautern, urmînd zu unterzeichnen einen Vertrag mit 3 Jahren nach der Vereinigung Zweite Bundesliga.

Calvarul geschlossen Andrei Mărgăritescu: Mittwoch kommen in Deutschland, Kaiserslautern, wo er für medizinische besuchen und dann zur Unterzeichnung der Gruppierung von nemţilor zweiten Liga. Neinclus Pläne Zukunft Mircea Rednic, mijlocaşul Defensive von 28 Jahren ist, um seine iscălitura Einigung über einen 3 Saisons mit der Band in Kaiserslautern (13 in der letzten Ausgabe der Zweite Bundesliga). Dinamo war bereits verstanden und wird nemţii abholen 450.000 Euro für den poreclit "China".

Und die Spieler haben ein Gehalt stagional von 175.000 Euro, 9-mal höher als die Vergütung, die in Stephen des Großen. Kaiserslautern liegt nur 79 Kilometer von Speyer, cantonament Ort der dinamoviştilor Deutschland, und ist nicht ausgeschlossen, und wenn nemţii zustimmen wird, läuft eine freundliche Übereinstimmung zwischen den beiden Teams, am Wochenende die Zukunft, und Mărgăritescu zu bewegen gegen "cîinilor."

106 Spiele Mărgăritescu für "cîini" in der ersten Liga.

6,04 war die durchschnittliche APS Noten erhielt Mărgăritescu vergangenen Saison, aflîndu-5 Ränge in der oberen dinamoviştilor ein.

4 Jahre Mărgăritescu spielte für Dinamo, cîştigînd einen Titel, eine Tasse und eine Supercupă Rumänien.

Also wenn ich nun das richtig verstehe, wird dieser Deal diese Woche fix gemacht.

*Also diese Presse ist ja eine Zumutung*
default_icon_evil.gif
default_icon_twisted.gif

Mărgăritescu wird Ştefan cel Mare verlassen
Dinamo hat sich mit den Deutschen von Kaiserslautern über einen Wechsel von "China" geeinigt.

Die Mannschaft von Ştefan cel Mare wird 250.000€ für den Transfer von Mărgăritescu erhalten. Der Mittelfeldspieler wird ein 7mal höhreres Gehalt erhalten als in der "Groapă". Mărgăritescu wird in Kaiserslautern 175.000€ pro Saison verdienen. Die Mannschaft aus Deutschland muss noch finanzielle Mittel finden, um die Verkaufssumme zu decken. Dinamo hat den Deutschen ein Zeitlimit von 30 Tagen gegeben, aber die Transaktion könnte früher realisiert werden wenn die "Cîinii" sich vom 22.-29. Juni an einem Ort in der Nähe von Kaiserslautern aufhalten werden.

... ein Post vom 01.06.08. Irgendwie scheion sich ein Kreis zu schliessen. Es hieß damals schon, das er in dieser Woche kommen wird.

@Knuth: Gibt es auch eine Online Quelle bzw. ein Link?

Aber die Presse ist wirklich eine Zumutung. Also ich glaube es erst, wenn SWR oder FCK es als perfekt meldet.

Nei sie haben freundschaftsspiele gegen Eintracht Braunschweig (Juni 24), Dudenhofen (Juni 26) und Kickers Offenbach (Juni 27).

ist er denn bei den testspielen noch dabei?

wenn ja, würde ich in braunschweig vielleicht mal vorbeischauen...

ist er denn bei den testspielen noch dabei?
wenn ja, würde ich in braunschweig vielleicht mal vorbeischauen...

Ich denke kaum, wenn er alleine in Bukarest trainiert.
default_wink.png

Rezolvat
de Eduard Apostol, Cătălin Gheorghiu

Mărgăritescu va efectua miercuri vizita medicală la Kaiserslautern, urmînd a semna un contract pe 3 ani cu gruparea din Zweite Bundesliga.

Calvarul s-a încheiat pentru Andrei Mărgăritescu: mier*curi va ajunge în Ger*ma*nia, la Kaiserslautern, unde va efectua vizita medicală pentru ca apoi să sem*neze cu gruparea din liga a doua a nemţilor. Neinclus în pla*nu*rile de viitor ale lui Mircea Rednic, mijlocaşul defensiv de 28 de ani ur*mează să îşi pună iscălitura pe un acord pe 3 sezoane cu formaţia din Kaiserslautern (locul 13 în ultima edi*ţie a Zweite Bun*desliga). Dina*mo s-a înţeles deja cu nemţii şi va încasa 450.000 de euro pentru cel poreclit “China”.

Iar jucătorul va avea un salariu sta*gional de 175.000 de euro, de 9 ori mai mare decît remuneraţia pri*mi*tă în Ştefan cel Mare. Kai*ser*slau*tern este la doar 79 de kilometri de Speyer, locul de canto*nament al dina*mo*viştilor din Germania, şi nu este exclus, dacă şi nemţii vor fi de acord, să se desfăşoare un meci amical între cele două echipe, week-end-ul vii*tor, iar Mărgăritescu să evo*lueze împotriva “cîini*lor”.

106 meciuri a jucat Mărgăritescu pentru “cîini” în prima ligă.

6,04 a fost media notelor gsp primite de Mărgăritescu sezonul trecut, aflîndu-se pe locul 5 într-un top al dinamoviştilor.

4 ani a jucat Mărgăritescu pentru Dinamo, cîştigînd un titlu, o Cupă şi o Supercupă a României.

Also wenn ich nun das richtig verstehe, wird dieser Deal diese Woche fix gemacht.

*Also diese Presse ist ja eine Zumutung*
default_icon_evil.gif
default_icon_twisted.gif

Mărgăritescu wird am Mittwoch einen medizinischen Check in Kaiserslautern absolvieren, und anschließend einen Vertrag über 3 Jahre bei de Mannschaft aus der Zweiten Bundesliga unterschreiben.

Die Qual endet für Andrei Mărgăritescu: Am Mittwoch wird er in Kaiserslautern in Deutschland ankommen, wo er einen medizinischen Check absolvieren wird, um anschließend bei der Mannschaft aus der 2. deutschen Liga zu unterschreiben. Nachdem er in den Zukunfsplanungen Mircea Rednics keine Berücksichtigung findet, wird er versuchen die Unterschrift unter eine Vereinbarung für 3 Jahre bei der Mannschaft aus Kaiserslautern (13. Platz in der letzten Saison der 2. Bundesliga) zu setzen. Dinamo hat sich bereits mit den Deutschen über eine Ablösesumme von 450.000€ für "China" geeinigt.

Der Spieler wird ein jährliches Einkommen von 175.000€ erhalten, 9-mal mehr als sein Gehalt bei Ştefan cel Mare. Kaiserslautern ist nur 79 Kilometer von Speyer entfernt, wo sich Dinamos Trainingslager in Deutschland befindet, und es ist nicht ausgeschlossen, dass ein Freundschaftsspiel zwischen beiden Mannschaften am kommenden Wochenende stattfindet, wenn auch die Deutschen damit einverstanden sind, und Mărgăritescu würde gegen die "Hunde" spielen.

Mărgăritescu hat 106 Spiele für die "Hunde" in der ersten Liga gemacht.

Mărgăritescu erhielt in der letzten Saison eine Durchschnittsnote von 6,04 von GSP und befand sich damit unter den Top 5 bei Dinamo.

Mărgăritescu hat 4 Jahre für Dinamo gespielt und gewann dabei einen Meistertitel, einen Pokal und einen Superpokal.

Ich denke kaum, wenn er alleine in Bukarest trainiert.
default_wink.png

hab ich überlesen... kein wunder bei der thread-größe.
default_wink.png

aber wenn er eh kommt, dann kann ich ihn mir ja auch einfach auf dem betze ansehen.
default_smile.png

hab ich überlesen... kein wunder bei der thread-größe.
default_wink.png

aber wenn er eh kommt, dann kann ich ihn mir ja auch einfach auf dem betze ansehen.
default_smile.png

Ich schätze mal das von Bukarest anvisierte Testspiel am nächsten WE dürfte mangels LAuterer Mannschaft wohl nicht stattfinden. Dann können Opara, Iacob und Magaritescu alleine antreten... der Rest dürfte sich dann wohl noch im Urlaub befinden...

Ich schätze mal das von Bukarest anvisierte Testspiel am nächsten WE dürfte mangels LAuterer Mannschaft wohl nicht stattfinden. Dann können Opara, Iacob und Magaritescu alleine antreten... der Rest dürfte sich dann wohl noch im Urlaub befinden...

Naja Sasic war mal guter Torwart und Kuntz neben Oparqa dürfte den auch beflügeln. Vorm Eckel habn die sowieso Angst:-)
default_icon_smile.gif
:-)

23.06.2008 | Fotbal Comenteaza

Margaritescu s-a inteles cu Kaiserslautern

Mijlocasul va pleca spre Germania, unde va face vizita medicala in cursul zilei de miercurim, apoi va semna un contract pe 3 ani cu divizionara secunda, Kaiserslautern

Pus pe liber de Mircea Rednic, "China" mai avea oferte de la FC Vaslui sau FC Rostov, dar a ales liga a doua germana, unde ii va avea colegi de divizie pe alti doi fosti dinamovisti, Claudiu Niculescu si Mihai Tararache, de la Duisburg. Margaritescu va avea si un venit considerabil mai mare, de 9 ori, mai exact. 175.000 de euro va incasa pe an fostul dinamovist.

http://www.dinamovisti.ro/stiri/6334/margaritescu-s-a-inteles-cu-kaiserslautern.htmhttp://www.dinamovisti.ro/stiri/6334/margaritescu-s-a-inteles-cu-kaiserslautern.htm

Mijlocasul va pleca spre Germania, unde va face vizita medicala in cursul zilei de miercurim, apoi va semna un contract pe 3 ani cu divizionara secunda, Kaiserslautern

Pus pe liber de Mircea Rednic, "China" mai avea oferte de la FC Vaslui sau FC Rostov, dar a ales liga a doua germana, unde ii va avea colegi de divizie pe alti doi fosti dinamovisti, Claudiu Niculescu si Mihai Tararache, de la Duisburg. Margaritescu va avea si un venit considerabil mai mare, de 9 ori, mai exact. 175.000 de euro va incasa pe an fostul dinamovist.

http://www.dinamovisti.ro/stiri/6334/margaritescu-s-a-inteles-cu-kaiserslautern.htmhttp://www.dinamovisti.ro/stiri/6334/margaritescu-s-a-inteles-cu-kaiserslautern.htm

Ok, klingt für mich so, als würden auch sie schreiben, dass er kommt und dann in der selben Liga spielen würde, wie die anderen ehemaligen Dinamovisti Niculescu und Tararache aus Duisburg...

EXCLUSIV / "Mi-as dori sa imi inchei cariera la Dinamo"

Ori de cate ori un dinamovist pleaca pe usa din dos de la Dinamo simtim o dezamagire crunta. Daca e sa vorbim de perioada recenta, Ioan Andone, Cristi Munteanu, Ion Marin, Gigi Multescu si acum Andrei Margaritescu au fost cu totii tratati astfel. Alaturi de ei ii mai putem adauga pe Denis Serban, Catalin Munteanu, desi cu siguranta am mai omis pe cineva...

Aşa ştim noi să preţuim oamenii care au făcut ceva pentru Dinamo şi este la fel de trist să constatăm că la momentul despărţirii, unii preferă în loc de firescul „mulţumesc” să îi înjure…

Unii spuneau după astfel de despărţiri că „a murit un dinamovist”, „China” spune însă că un dinamovist nu moare niciodată. La momentul despărţirii, Andrei nu ne este indiferent, iar asta dovedeşte faptul că pentru fiecare dinamovist în parte numele Mărgăritescu a însemnat ceva. Nu vom uita faptul că prin prestaţiile sale ne-a adus aminte de Cătălin, aşa cum nici el nu va uita de Dinamo.

Alături de aceste rânduri, găsiţi ataşat în playerul video ultima parte a interviului cu Andrei Mărgăritescu, în care „China” vorbeşte despre colaborarea cu Andone, despre relaţia cu suporterii, coregrafiile,

„Eu n-am cum sa ajung vreo data la CFR!”

„Când am venit la Dinamo (…) Tararache a spus că indiferent ce s-ar fi întâmplat, Hîldan ar fi venit să salute galeria şi eu atunci am înţeles ce înseamnă salutul pentru suporteri.”

„Ştiu toate coregrafiile încă de când nu eram la Dinamo, cu biletul Astra la event înainte să vin eu, prima pagină din ProSport în supercupă cu steaua, Cina Cea de Taina… eu ştiu că la fiecare derby suporterii noştri peste toţi la coregrafie şi asta e cea mia mare satisfacţie. Când intru pe teren în primul rând mă uit la coregrafie şi atunci ţi se face pielea de găină... chiar îţi vine să plângi de bucurie! ”

„Mândrie mai mare decât a fi comparat cu Hîldan nu există.”

„La golul lui Denis Şerban cu steaua mie nu îmi venea să cred… vedeam că se întâmplă ceva pe acolo şi după aia când am văzut mingea în poartă nu ştiam ce să mai fac, am fugit toţi spre galerie… Eu la televizor l-am văzut mai bine, că nu înţelegeam pe unde a intrat! ”

„Nu vă puteţi da seama ce a însemnat pentru mine să văd reunirea lui Dinamo la televizor. Am simţit un gol în stomac… dar asta e, viaţa merge înainte…”

În urmă cu câteva minute, Andrei a confirmat pentru DinamoMania faptul că a ajuns la o înţelegere cu nemţii de la Kaiserslautern. Aşadar putem considera oficială despărţirea sa de Dinamo. Ca fapt divers, reamintim că Mărgăritescu avea la Dinamo un salariu de 20.000 de euro pe sezon

Hir steht noch mehr http://www.dinamomania.net/articol.php?aid=12596http://www.dinamomania.net/articol.php?aid=12596

Ok, klingt für mich so, als würden auch sie schreiben, dass er kommt und dann in der selben Liga spielen würde, wie die anderen ehemaligen Dinamovisti Niculescu und Tararache aus Duisburg...

beeindruckend wie schnell du rumänisch lernen kannst ohne auch nur eine stunde rumänisch unterricht gehabt zu haben oder wenigstens mal mit nem rumänen zu sprechen
default_wink.png

Margaritescu hat sich mit Kaiserslautern geeinigt

Der Mittelfeldspieler wird nach Deutschland reisen, wo er im Laufe des Mittwochs einen medizinischen Check absolvieren wird, und anschließend einen Vertrag über 3 Jahre beim Zweitligisten Kaiserslautern unterschreiben wird.

Der von Mircea Rednic freigestellte "China" hatte auch Angebote vom FC Vaslui oder vom FC Rostov, aber er hat sich für die 2. deutsche Liga entschieden, wo zusammen mit den beiden ehemaligen Dinamo-Spieler Claudiu Niculescu und Mihai Tararache von Duisburg spielen wird. Margaritescu wird ein deutlich höheres Gehalt bekommen, 9-mal mehr um genau zu sein. Der ehemalige Dinamo-Spieler wird 175.000€ pro Jahr erhalten.

EXCLUSIV / "Mi-as dori sa imi inchei cariera la Dinamo"

Ori de cate ori un dinamovist pleaca pe usa din dos de la Dinamo simtim o dezamagire crunta. Daca e sa vorbim de perioada recenta, Ioan Andone, Cristi Munteanu, Ion Marin, Gigi Multescu si acum Andrei Margaritescu au fost cu totii tratati astfel. Alaturi de ei ii mai putem adauga pe Denis Serban, Catalin Munteanu, desi cu siguranta am mai omis pe cineva...

Aşa ştim noi să preţuim oamenii care au făcut ceva pentru Dinamo şi este la fel de trist să constatăm că la momentul despărţirii, unii preferă în loc de firescul „mulţumesc” să îi înjure…

Unii spuneau după astfel de despărţiri că „a murit un dinamovist”, „China” spune însă că un dinamovist nu moare niciodată. La momentul despărţirii, Andrei nu ne este indiferent, iar asta dovedeşte faptul că pentru fiecare dinamovist în parte numele Mărgăritescu a însemnat ceva. Nu vom uita faptul că prin prestaţiile sale ne-a adus aminte de Cătălin, aşa cum nici el nu va uita de Dinamo.

Alături de aceste rânduri, găsiţi ataşat în playerul video ultima parte a interviului cu Andrei Mărgăritescu, în care „China” vorbeşte despre colaborarea cu Andone, despre relaţia cu suporterii, coregrafiile,

„Eu n-am cum sa ajung vreo data la CFR!”

„Când am venit la Dinamo (…) Tararache a spus că indiferent ce s-ar fi întâmplat, Hîldan ar fi venit să salute galeria şi eu atunci am înţeles ce înseamnă salutul pentru suporteri.”

„Ştiu toate coregrafiile încă de când nu eram la Dinamo, cu biletul Astra la event înainte să vin eu, prima pagină din ProSport în supercupă cu steaua, Cina Cea de Taina… eu ştiu că la fiecare derby suporterii noştri peste toţi la coregrafie şi asta e cea mia mare satisfacţie. Când intru pe teren în primul rând mă uit la coregrafie şi atunci ţi se face pielea de găină... chiar îţi vine să plângi de bucurie! ”

„Mândrie mai mare decât a fi comparat cu Hîldan nu există.”

„La golul lui Denis Şerban cu steaua mie nu îmi venea să cred… vedeam că se întâmplă ceva pe acolo şi după aia când am văzut mingea în poartă nu ştiam ce să mai fac, am fugit toţi spre galerie… Eu la televizor l-am văzut mai bine, că nu înţelegeam pe unde a intrat! ”

„Nu vă puteţi da seama ce a însemnat pentru mine să văd reunirea lui Dinamo la televizor. Am simţit un gol în stomac… dar asta e, viaţa merge înainte…”

În urmă cu câteva minute, Andrei a confirmat pentru DinamoMania faptul că a ajuns la o înţelegere cu nemţii de la Kaiserslautern. Aşadar putem considera oficială despărţirea sa de Dinamo. Ca fapt divers, reamintim că Mărgăritescu avea la Dinamo un salariu de 20.000 de euro pe sezon.

Hir steht noch mehr http://www.dinamomania.net/articol.php?aid=12596http://www.dinamomania.net/articol.php?aid=12596

"Ich würde mir wünschen meine Karriere bei Dinamo zu beenden"

Jedes Mal wenn ein Dinamovist Dinamo durch die Hintertür verlässt, fühlen wir uns schwer enttäuscht. Wenn wir von der letzten Zeit reden, wurden Ioan Andone, Cristi Munteanu, Ion Marin, Gigi Multescu und jetzt Andrei Margaritescu genau so behandelt. Neben ihnen kann man auch Denis Serban und Catalin Munteanu nennen, und ich habe sicherlich noch jemanden vergessen...

Wir wissen, dass wir den Menschen, die etwas für Dinamo getan haben, dankbar sein müssen und es fällt schwer festzustellen, dass im Moment des Abschies einige es bevorzugen sie zu beschimpfen anstatt "Danke" zu sagen...

Einige sagten nach so einem Abschied, dass "ein Dinamovist gestorben ist", "China" sagt, dass ein Dinamovist niemals stirbt. Im Moment des Abschieds ist uns Andrei nicht egal, das zeigt sich daran, dass jedem Dinamovist der Name Mărgăritescu etwas bedeutet hat.

Neben diesen Zeilen findet ihr im Videoplayer den letzten Teils des Interviews mit Andrei Mărgăritescu, in dem „China” über die Zusammenarbeit mit Andone spricht, über die Beziehung zu den Fans, die Choreographien,...

„Ich werde nie zum CFR gehen!”

„Als ich zu Dinamo kam (…) sagte Tararache, dass egal was passiert wäre, Hildan (Dinamo-Spieler, der während eines Freundschaftsspiels gestorben ist) wäre gekommen um die Tribüne zu grüßen und ich habe dann verstanden, was der Gruß den Fans bedeutet.”

„Ich kenne alle Choreographien ”

„Ich kenne alle Choreographien, auch die als ich nicht bei Dinamo war, mit dem astra-ticket vom Event bevor ich kam, auf der Startseite von ProSport beim Supercup gegen Steaua, das letzte Abendmahl von Jesus. Ich weiß, dass unsere Fans bei jedem Derby besser sind als alle anderen und das ist meine größte Genugtuung. Wenn ich das Feld zum ersten Mal betrete, schaue ich mir die Choreographie an und bekomme eine Gänsehaut...es kommen dir sogar Freudentränen!”

„Es gibt keine größere Ehre als mit Hîldan verglichen zu werden.”

„Das Tor von Denis Şerban gegen Steaua konnte ich nicht glauben. Ich sah, dass dort etwas vorfiel und als ich später den Ball im Tor sah, wusste ich nicht was ich tun sollte, wir liefen alle zur Tribüne... Ich habe das Tor im Fernsehen besser gesehen, denn während des Spiels wusste ich nicht, wie der Ball ins Tor kam!”

„Ihr könnt euch nicht vorstellen, wie es für mich ist, den Trainingsauftakt Dinamos im Fernsehen zu sehen. Ich habe ein Loch in meinem Magen gehabt, aber so ist es halt, das Leben geht weiter...”

Vor ein paar Minuten hat Andrei gegenüber DinamoMania bestätigt, dass er sich mit den Deutschen von Kaiserslautern geeinigt hat. Folglich können wir seinen Abschied von Dinamo als offiziell ansehen. Kleine Randnotiz: Wir wollen euch daran erinnern, dass Mărgăritescu bei Dinamo ein Gehalt von 20.000€ hatte.

Margaritescu hat sich mit Kaiserslautern geeinigt
Der Mittelfeldspieler wird nach Deutschland reisen, wo er im Laufe des Mittwochs einen medizinischen Check absolvieren wird, und anschließend einen Vertrag über 3 Jahre beim Zweitligisten Kaiserslautern unterschreiben wird.

Der von Mircea Rednic freigestellte "China" hatte auch Angebote vom FC Vaslui oder vom FC Rostov, aber er hat sich für die 2. deutsche Liga entschieden, wo zusammen mit den beiden ehemaligen Dinamo-Spieler Claudiu Niculescu und Mihai Tararache von Duisburg spielen wird. Margaritescu wird ein deutlich höheres Gehalt bekommen, 9-mal mehr um genau zu sein. Der ehemalige Dinamo-Spieler wird 175.000€ pro Jahr erhalten.

Ja ich glaube noch an Wunder
default_laugh.png

Danke für die Übersetzung Ben.

Jetzt frage ich mich aber warum bekommt er das 9 fache von vorher? Hätten 100 t im Jahr nicht auch gereicht?

Man hätte ihm ja auch nen Sack Kartoffeln und nen eigenen Trabbi bieten können. Dann wär er vielleicht auch gekommen.
default_laugh.png

Unglaublich... echt!

Ich mein ja nur, wenn man vorher 20t im Jahr hatte und nun 175t im Jahr verdient muss er ja wirklich gut sein das wir Ihm soviel bieten, und wenn nicht kommt eh das Gespräch das er nur wegen dem Geld hierher gekommen ist.

Wenn das "Gänseblümchen" wirklich kommt, dann bleibt vielleicht auch Iacub. Mit zwei Rumänen an seiner Seite hätte er dann leichter und wäre sicherlich motivierter. Oder nicht?

So viel?

Darüber lachen sich doch selbst rumänische Clubs außerhalb von Bukarest nur noch den Arsch ab, wir hätten ihn auch alle Ognejenovic für Kost und Logie holen können...

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben