G
Guest
Guest
Klasse, dann kann ich die Hammerspiele gegen Haiti und Guadeloupe kucken.:-o![]()
wie soll das gehen? muss ma da was runnerladen?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Klasse, dann kann ich die Hammerspiele gegen Haiti und Guadeloupe kucken.:-o![]()
Bernier klar for Kaiserslauteren
Relaterte klubber
Tromsø
Stiftet: 03.04.1905
Hjemmebane: Alfheim
Tilskuerrekord: 10225
Neste kamp: 10.06.2007 Tromsø-Aalesund
Mer om Tromsø
TIL-spiller Patrice Bernier signerte tirsdag kontrakt med den tyske klubben Kaiserslautern.
Publisert: 29.05.2007 kl. 22:23
Bernier gjennomførte den medisinske testen, og undetegnet kontrakten med klubben
- Jeg er fornøyd med at alt nå er på plass og ser fram til å ta et videre steg i karrieren, sier han til Nordlys.
Bernier blir nå en del av Kjetil Rekdals stall.
wenn ich das richtig verstehe, wurde der Vertrag gestern unterzeichnet und auch der medizinsiche test absolviert.
Das melden heute auch die grossen norwegischen Zeitungen.
Bernier scheint ja ein richtig Guter zu sein!!!!
Willkommen
Bienvenue Patrice dans L'enfer des diables
is a football player with 1. FC Kaiserslautern in the German Premier League (Bundesliga).
Reka kan hente flere spillere fra Tippeligaen
I går kveld ble det klart at Tromsø-juvelen Patrice Bernier forlater Alfheim til fordel for Fritz Walter-stadion, og et nytt fotballiv i 2. Bundesliga.
- Han er jo Bosman, og en svært god fotballspiller. Ett kupp for oss, sier Kjetil Rekdal som overtar som trener i Kaiserslautern 1. Juli.
Hvor sentral var du i denne overgangen?
- Det er jo jeg som har satt i gang dette, selvfølgelig, og siden flere klubber var interessert måtte vi handle raskt. Han er en spiller som passer til måten jeg vil Kaiserslautern skal spille på.
Kan hente flere
Rekdal legger ikke skjul på at han kommer til å snu opp ned på en god del i den gamle storklubben, som akkurat nå ligger i «dvale» i Tysklands nest øverste divisjon.
- Det blir ingen revulusjon, men jeg kommer til å gjøre en del ting annerledes enn tyskerne er vant til, slår Kjetil Rekdal fast på sin vanlige kompromissløse måte. Så det skal spilles på Rekdal-måten?
- Ja, vi skal presse høyt og være ekstremt vanskelige å spille mot. Sånn som Vålerenga gjorde da vi var på vårt aller beste, da var vi vanskelige å spille mot.
Høres nesten ut som du har planer om å hente flere fra Tippeligaen?
- Det er selvfølgelig aktuelt. Det er mange i Tippeligaen som er gode nok, og som garantert har lyst til å være med å spille en stor klubb tilbake til Bundesligaen. Vi har 30 000 tilskuere på de fleste kampene, og opp mot 50 000 på det meste.
Noen aktuelle navn?
- Vi får se hva som skjer i sommer, sier Kaiserslautern-treneren lurt.
Bernier på plass
Første Tippeliga-spiller-signering er altså Patrice Bernier, som mellomlandet i Tyskland i går på vei til landslagsspill med Canada i USA, for å skrive kontrakt.
- Jeg er veldig fornøyd med dette, og ser på det som et skritt videre i karrieren min, sier Bernier til TV 2 Sporten og legger til at det var viktig for ham at Rekdal er trener i klubben.
- Klart det! Jeg kommer til en ny klubb, men med en trener som kjenner godt til kvalitetene mine. Nå er det opp til meg å bevise at jeg duger.
Bernier kom til Tromsø fra Moss i 2004 for en halv million kroner, og går nå gratis som Bosman-spiller til Kaiserslautern.
http://www.abcnyheter.no/node/46839http://www.abcnyheter.no/node/46839
Rekdal ist doch aber kein Landsmann von ihm!?
Rekdal ist doch aber kein Landsmann von ihm!?
Sie meinen bestimmt, dass Rekdal als Norweger díe norwegische Liga kennt. Landsmann bezieht sich also auf die Ligazugehörigkeit.
Der Transfer wird auch von der Plattform "Goal.com" bestätigt, die mir bis dato aber nichts gesagt hat.
[...]
Die Tatsache, dass er mit Rekdal einen Landsmann als Coach vorfindet, sieht Bernier positiv: „Das ist selbstverständlich gut, denn er kennt meine Qualitäten. Jetzt liegt es nur mehr an mir, ihm und meinem neuen Verein dies zu beweisen.“
http://www.goal.com/de/Articolo.aspx?ContenutoId=315635http://www.goal.com/de/Articolo.aspx?ContenutoId=315635
„Ich bin zufrieden mit dem Vertrag, endlich hat ein Klub sich für mich entschieden“, meinte Bernier im norwegischen Fernsehen. „
Hört sich nicht gerade an, als hätten sich andere um ihn gerissen!! Die hatten wohl alle ihre Zweifel!
Warum bist Du denn so negativ?
Sagt ein Meinser von fck-blog.deDas alleine reicht schon aus, um die Glaubwürdigkeit der Quelle in Frage zu stellen![]()
So langsam regen mich hier bestimmte Leute immer mehr auf! Wenn ich schon wieder Lese "hört sich ja nicht so gut an, ach die scheinen sich ja nicht gerade um den gerissen zu haben, hatten wohl zweifel"..da könnt ich kotzen!Nochmal wir KÖNNEN uns KEINE Spieler leisten die jeder kennst oder sonstwas...immer diese negative rumm geheule nimmer zu aushalten...Ich begrüße die verpflichtung sehr, junger Spieler mit Potential!![]()
So langsam regen mich hier bestimmte Leute immer mehr auf! Wenn ich schon wieder Lese "hört sich ja nicht so gut an, ach die scheinen sich ja nicht gerade um den gerissen zu haben, hatten wohl zweifel"..da könnt ich kotzen!Nochmal wir KÖNNEN uns KEINE Spieler leisten die jeder kennst oder sonstwas...immer diese negative rumm geheule nimmer zu aushalten...Ich begrüße die verpflichtung sehr, junger Spieler mit Potential!![]()
stimme dir soweit zu...aber jung ist anders..in einem sehr guten alten![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.