pfälzische forensprache reduzieren?

im forum soll

  • überhaupt nicht in pfälzisch gepostet werden

    Stimmen: 68 100,0%
  • alles was mit dem FCK zu tun hat "pfälzischfrei" bleiben

    Stimmen: 0 0,0%
  • als weider wie die gonz zeit a (so weiter wie bisher)

    Stimmen: 0 0,0%

  • Umfrageteilnehmer
    68
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
kummt senf druff?!



Ich will jo nix saa, awwer nach de ledschde Sprich vum Bayern-Ulli hodd sich mer widder de Kamm geschdelld. Uff guud pälzisch iwwersetzt saad nämlich der Schnawwel-Kickboxer: Beim DFB schaffen nur Schloofkäpp, Dabesse unn Schnarchtasse. Un iwwerhaupd: E Trainingssschbiel zwische Bayern A unn Bayern B wär meischdens besser als e Bundesliga-Schbiel. Dess ganze iss noohzulese im "Playboy", obwohl do die Textseide eh meischdens iwwerblädderd werrn. Ehr wissen schunn, dess Sabber-Hefdsche, wo alle Naggische denooh saahn, dass die Fotos jo so aahrisch ästhetisch sinn. Na alla, do kammer jetzt driwwer denke wie mer will: Awwer zwische denne ganze Titte bassd dem Hoeneß sei Interview wie die Hand uff die Brusch, ähh, wie die Fauschd uffs Aag wolld ich saa. Zwische all denne schääne Fraue kammer sich dann wenigschdens widder e bißche abkühle. Unn jeder Mann hodd die Gewissheid: Du musch ned schää sei, um in de "Playboy" se kumme. E paar dumme Schbrich unn e guuder Job langen aach...

Was ganz anneres: Deledschd hann iwwer hunnerd Schiris gesammelt unn ihr Einsatzprämie zammegeleed, um arme Kinner in mexiko unn Indie se helfe. Unser Markus Merk verbringt jo seid Johre sei Urlaub in Indie, um die vunn ihm ins Lewe gerufene Projekte vor Ort se iwwerwache. Do werrn Schule un Kinnergärde gebaut unn somit viele junge Menschedie Hoffnung uff e Zukunft gebb. Aach dodevor hann die ganze Schiedsrischder geschbend. Zwische denne ganze Diskussione um wahnsinnige Ablösesumme, Fernsehgelder unn dem ganze Schamass geh'n solche klääne Geschichde ofd e bißche unner. Schade eigendlich. unn schade, dass sich nedd aach mol die Herre Profis ehr Siegprämie vunn ähm Wocheend nemme unn zusamme ferr e guuder Zweck schbende. Die Schiris kännen Eich do beschdimmd e paar gude Adresse gewwe.

Großes plant de Betze jo im Momend uffem Fröhnerhof bei Mehlinge. Wenn alles klappt, sinn im Summer die erschde Bagger debei, drei Trainingsplätz, e Kunschdraaseplatz un e großie Kabin vorsebereide. Immer widder heerd merr, dass do kää Stacheldrahd drummrum soll, sondern die Kinner widder Spaß am Fußball krieh solle unn deswege dess neie Zentrum e Begegnungsschdädd werre soll. Ich hoff werklich, dass dess klappt. Unn vielleicht kummen jo widder die Zeide, wo sich Kinner zu Weihnachte e Fußball wünsche un kää Computer. Schließlich sinn Schlaaghose aach irgendwann mol widder modern geworr...!



Eier Brodworschd-Schorsch





("play" vom Spiel gegen Bayer Leverkusen am 3.4.99)
 
ich persönlich habe teilweise sehr große probleme das zu verstehen, komme halt nich aus der pfalz. wenn die wichtigen bericht frei davon bleiben wäre mir sehr geholfen.
default_icon_wink.gif
 
genau aus dem grund fänd ich die regelung, die, für mich etwas überraschend, doch viele stimmen bekommen hat, für alle (hoffentlich auch für unsere Wildsau) vertretbar.





wie einige auch schon schrieben, finde ich ein paar wörter noch vertretbar, sofern nicht ganze sätze oder absätze daraus werden, wie z.b. das post von betzemaddin:




also ich find das ok wenn wenn zum fck nicht pfälzisch geredet wird, wird sich aber wohl nicht ganz vermeiden lassen , weil manchmol kummts halt efach....
default_icon_smile.gif
 
kummt senf druff ?!



Heid werd emol richdisch die Sau rausgeloss, wie mer in de Palz so schää saad. Wenn heid owend die Zillertaler Schürzenjäger ehr "Sierra Madre" drällern, dann laafd mers beschdimmd kald de Buckel enunner. Jetzt mol unner uns: Es war schun schää in Meppen, Oldenburg oder Unterhaching, in Lübeck unn in Gütersloh. Awwer was sinn e paar schänne Kneipe, e historischie Innschdadd un e paar schnuggelische Butigge geges Dortmunder Westfaleschadion uns Münchner Olympiaschdadion ? Lossen de Otto nur mol mache, der werd am 1. Auguschd schun e Mannschafd uff de Platz schicke, die mithalle kann. Erschdklassisch sinn uff jeden Fall schun unser Fans. Awwer niemand iss so gut, dasser nedd noch e bissje besser wärre kennt. Ich wääß jo, dass die Mannemer aach kää Chorknabe sinn, awwer deshalb muss mer jo ned glei en Schbieler vunn denne beleidische, bloß weil der aus Pole is. Denken immer droo: mer sinn all Ausläner, faschd iwwerall uff de Weld. Hallens ääfach mit unserm Trainer, der saad jo aach immer: "Es gebd nur gute un schlechte Fussballer."

Hann ehr mitkrieh, was im Moment werre ub Münche los iss? De Loddar Maddäus hodd in dere Zeidung mit denne große Buchschdawe sei "Tagebuch" veröffentlichd unn domit sei ganze Mitschbieler uff die Palm gebrung. Ganz dodevun abgesieh, dass Tagebücher was fer klääne Määd sinn, die Liebeskummer hann: Was derf sich der Maddäus eigendlich noch alles erlauwe, bevor do mol ääner dezwische haut. Ach, wie werrd des lusdisch nägschd Saison. In de erschde Liga.

Noch ebbes, weil's heid de ledschde Schbieldaag iss un heid aach die ledschd Schadidionzeidung fer die Rund rauskummd. Do määnen jo werklich manche, sie missden dauernd irgendwo noofroo, wer sich hinnerm Brodworschd-Schrosch verberge duud. Dess iss unn bleibt awwer geheim. ehr hann e Impressum, ehr wissen wer die Foddos machd unn bei de annere berichde schdehn manchmol name debei. Awwer ä Geheimnis wollemer dann doch liewer fer uns behalle, gell ?



Eier Brodworschd-Schorsch



("play" beim Spiel gegen SV Meppen
default_icon_rolleyes.gif
am 11.6.97)
 
jo das hochdeutsch kann ma einfach schneller lesen ,aber sollte jetzt niemand abmahnen weil mol was durchkommt.
 
Also mir wurde das in letzter Zeit zu viel mit dem pfälzisch geschriebenen... auch wenn ich es gerne spreche, macht mir persönlich das lesen auf Dauer keinen Spass. Ist mir einfach zu anstrengend.
 
für mich war das pälzisch geschriebene immer ne ganz gut übung...so konnte ich lesen und sprechen üben...manchmal hat es mir mein Mann vorlesen müssen, weil es zu viel war und ich nix mehr verstanden habe...
default_wink.png


Deshalb bin ich auch für Antwort 2...wenn mal ein flotter spruch rausrutscht ist es auch nicht schlümm...

und für die, die euch nicht verstehen, ist es ne gute Lösung...
 
Ich denke man kann die Abstimmung jetzt auch abschliessen.



Das Ergebnis ist ja ziemlich eindeutig.
 
Allerdings! Sogar unsere Wildsau ist um die Pflege der hochdeutschen Sprache wenigstens bemüht!
default_icon_wink.gif
 
Hä, was, ich glaab du hosch se nimmi all am Seier! Sch... hochdeidsch, ned unner meine Jurisdiktion, uhneedischi Summerlochumfrog un (Schbrooch)-Minderheideunnerdriggung, Himmeldunnerkeilnochänsunnochemolnei !
default_icon_wink.gif
 
default_icon_mrgreen.gif




Im Prinzip hosche rechd! Weil "Himmeldonnerkeilnocheinsundnocheinmalhinein" heerd sich Schei** an.
 
Hä, was, ich glaab du hosch se nimmi all am Seier! Sch... hochdeidsch, ned unner meine Jurisdiktion, uhneedischi Summerlochumfrog un (Schbrooch)-Minderheideunnerdriggung, Himmeldunnerkeilnochänsunnochemolnei !
default_icon_wink.gif




bass uff was de saasch, honnewaggel!








Ich denke man kann die Abstimmung jetzt auch abschliessen.


Das Ergebnis ist ja ziemlich eindeutig.


stimmt.

ich bitte dann alle, sich im sinne des forums, daran möglichst zu halten, sonst müsst ihr zur Wildsau in den stall.





---GESPERRT---
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Oben