Fanforum und Internet Fanclub roteteufel.de

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Serverumzug heute ab 14:00 Uhr
    Das Forum zieht heute auf einen neuen Server um. Ab 14:00 Uhr ist das Forum voraussichtlich bis zu zwei Stunden im Wartungsmodus. In dieser Zeit sind keine Beiträge und keine Anmeldung möglich. Bitte schickt längere Beiträge vor 14:00 Uhr ab. Danke für euer Verständnis!

Silviu Andrei Margaritescu zum FCK ? (m.Q.)

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Konditionen für "China"
Andrei Mărgăritescu wird heute in Deutschland bei Kaiserslautern erwartet, um den medizinischen Check zu absolvieren. Die Deutschen werden sich aber erst die Arbeit vom Mittelfeldspieler beim Training anschauen, bevor sie den Vertrag unterzeichnen. “Ich hoffe, dass Dinamo nicht viel Geld für mich verlangt, aber die vom Club haben mir zu verstehen gegeben, dass sie keine hohen Ansprüche haben.” Wenn sie zufrieden sind, werden die Lautrer ihre Unterschrift unter einen Vertrag über 3 Jahre, 175.000€ Gehalt für den Spieler und 300.000€ Ablöse für Dinamo setzen.

Mit wem soll er denn trainieren ? Mit der Geschäftsstellenbesetzung ?

Vielleicht geht´s ja um den Wechsel zur Winterpause ...
default_laugh.png
:lol:
default_laugh.png

och komm, das bißchen Armdrücken, Bankdrücken und LKW ziehen, sollte doch zu schaffen sein!
war letzte woche auf den highlandgames. hab ab und zu an den gerry denken müssen als da die baumstämme durch die luft gefolgen sind.

default_wink.png

aber mal zurück zum thema: eigentlich hatte ich ja das gefühl, je mehr darüber geschrieben wird um so unwahrscheinlicher wirds, mit niculescu ja ähnlich.

die letzten quellen stimmen aber doch zuversichtlich, auch wenns leider wieder nur rumänische und keine deutschen quellen sind. vielleicht auch weil die herren lokalreporter gemerkt haben, dass sie dem fck, der ihnen ihren job sichert, nicht nen strich durch die rechnung machen sollten
default_wink.png

ich finde gut, dass erst n probetraining gemacht werden soll. wobei ich mir schwertue mit der vorstellung, was da großartig trainiert werden soll - ist doch keine sau da.

aber nehmen wir jonnys szenario: marga und göbel in einem team, kuntz und gerry im anderen. wenn marga nach ner göbelflanke und gegen kuntz und gerry n tor schießt, dann kanner gerne kommen, hehe.

ich habe ja wieder son blödes gefühl das heute noch keine entscheidung fällt sondern erst wenn alle da sind und das er wirklich erst ein probe training machen muss , das wäre ja dann erst am 30 . oder später

am montag ist bei uns traininsgauftakt, oder?

könnte mir sogar vorstellen, dasses noch bis dorthin dauern könnte.

wenn sie heute die med-checks machen, dann gibts wahrscheinlich heute noch keine vollzugsmeldung, würd ich sagen.

ich habe ja wieder son blödes gefühl das heute noch keine entscheidung fällt sondern erst wenn alle da sind und das er wirklich erst ein probe training machen muss , das wäre ja dann erst am 30 . oder später

Also lass ma überlegen: heute ist der 25.! Wenn er heute ein Probetraining macht kann er theoretisch morgen schon unterschreiben..oder auch schon Abend. Morgen wäre dann der 26.! Dann frage ich mich, wie du auf "erst den 30."?

La revedere, "China"!

Andrei Margaritescu a efectuat astazi vizita medicala la Kaiserslautern si aproape sigur in sezonul urmator va evolua in Liga a II-a din Germania.

-

“China” a venit la Dinamo in vara lui 2004. In cele 4 sezoane jucate la echipa noastra a reusit sa castige 3 trofee: Cupa Romaniei (2005), Supercupa Romaniei (2005) si Campionatul Romaniei (2007). In campionat a evoluat pentru Dinamo in 106 partide, reusind sa marcheze de 5 ori.

Inca de la venirea sa la Dinamo a avut parte si de sustinatori si de contestatari, primii pentru faptul ca pune suflet in joc, este muncitor si constant, ceilalti pentru ca nu face si faza ofensiva, nu stie sa suteze la poarta, nu e tehnic.

Pus pe lista de transferuri, la fel ca si Catalin Munteanu, Margaritescu a avut, spre deosebire de “Cap de Zmeu”, foarte multi fani de partea sa, care nu erau de acord cu plecarea de la Dinamo.

In urma cu o saptamana, DinamoMania va propunea un chestionar intitulat “Margaritescu pleaca de la Dinamo...”, unde membrii site-ului aveau mai multe optiuni de ales. Rezultatele finale au fost:

a) ...stie Rednic de face. [25% ]

default_cool.png
Asta e, ramanem cu Ropo... [10%]

c) Pacat, este o pierdere care se va simti in noul sezon. [15%]

d) Nu trebuie lasat sa plece! [50%]

Concluzii:

- aproape 2/3 (65%) din fani nu vad cu ochi buni plecarea lui Margaritescu. Dintre sustinatorii lui “China”, 77% sunt de parere ca nu ar trebui lasat sa plece, iar 23% cred ca va fi o pierdere importanta, care se va simti in sezonul 2008-2009.

- 25% din fanii care si-au exprimat optiunea la chestionar merg pe mana antrenorului Mircea Rednic. Antrenorul “cainilor” a declarat ca, desi Munteanu si Margaritescu sunt 2 jucatori foarte buni, profesionisti, doreste o schimbare de generatii, un plus de viteza la mijlocul terenului.

- 10% din fani considera ca dupa plecarea lui Margaritescu, o solutie pentru inlocuirea acestuia ar fi Adrian Ropotan

ich denke das geht heute alles über die bühne.Kann mir nicht vorstellen das der heute nach deutschland fliegt und dan soll sich erst am montag nach dem tranig sich es endscheiden

Margaritescu: "Mircea Rednic nu mi-a zis direct, dar nu m-a mai dorit"

La plecarea spre Germania, mijlocasul dinamovist Andrei Margaritescu a declarat ca isi doreste sa semneze cu cu gruparea Kaiserslautern si a mentionat ca antrenorul Mircea Rednic a fost cel care nu l-a mai dorit.

Imagine surprinsa la Aeroportul Henri Coanda, in urma cu 10 minute

icon-poze.gif
Foto
1

"Sper sa fie bine si sa semnez. Nu stiu daca e mai valoroasa liga a doua din Germania sau prima liga din Romania. Am un sentiment ciudat ca plec. Nici un jucator nu este o pierdere, va veni altul in locul lui. Vreau sa semnez, deja este un stres prea mare. Regret ca plec de la Dinamo
, mai ales ca am avut multe satisfactii. Nu ma duc sa dau probe, ci ca sa joc. Timpul va decide daca am facut o alegere buna. Toti vrem sa plecam la mai bine. Am si eu o varsta si poate se vrea intinerirea lotului. Am citit prin ziare ca Rednic nu ma mai vrea, dar nu mi-a zis direct. Nu sunt dezamagit de cum m-au tratat, dar ma asteptam la altceva. M-am sfatuit si cu Niculescu si mi-a zis sa plec", a spus Margaritescu

Margaritescu: "Mircea Rednic hat es mir nicht direkt gesagt, aber er wollte mich nicht mehr"

Vor dem Abflug nach Deutschland hat der Mittelfeldspieler Andrei Margaritescu von Dinamo erklärt, dass er bei Kaiserslautern unterschreiben möchte und hat auch erwähnt, dass Trainer Mircea Rednic derjenige war, der ihn nicht mehr wollte.

"Ich hoffe, dass es gut laufen wird und ich unterschreibe. Ich weiß nicht, ob die 2. deutsche Liga oder die 1. rumänische Liga besser ist. Ich habe ein merkwürdiges Gefühl, weil ich gehe. Kein Spieler ist ein Verlust, denn jemand anders wird kommen, um ihn zu ersetzen. Ich will unterschreiben, es ist bereits jetzt großer Stress. Ich bedauere, dass ich Dinamo verlasse, vor allem weil ich viele Erfolge hatte. Ich gehe nicht, um Tests zu machen, sondern um zu spielen. Die Zeit wird zeigen, ob ich eine gute Wahl getroffen habe.

Wir wollen gehen, damit es besser wird. Ich habe ein gewisses Alter und vielleicht wollen sie den Kader verjüngen. Ich hab in der Zeitung gelesen, dass Rednic mich nicht mehr wollte, aber er hat es mir nicht direkt gesagt. Ich bin nicht enttäuscht wie sie mich behandelt haben, aber ich hatte etwas anderes erwartet. Ich habe mich auch mit Niculescu beraten und er hat mir gesagt, dass ich gehen soll", sagte Margaritescu.

FOTO EXCLUSIV / Margaritescu a pozat pentru dinamovisti.ro cu fularul echipei

Inainte de plecarea spre Germania, Andrei Margaritescu a acceptat propunerea site-ului dinamovisti.ro de a face o poza cu fularul lui Dinamo. Imagine surprinsa in urma cu 10 minute.

Margaritescu hat für dinamovisti.ro mit einem Club-Schal posiert

Vor dem Abflug nach Deutschland hatAndrei Margaritescu den Vorschlag der Seite dinamovisti.ro akzeptiert, sich mit einem Schal von Dinamo ablichten zu lassen. Das Bild wurde vor 10 Minuten gemacht.

Hey, so ein ähnliches Bild kenn ich noch von unserem anderen Rumänen "Iacob", bei dem ich hoffe das wir ihn nicht losbekommen!!

So ein Bild war auch von Niculescu drinne, aber der ging dann doch woanders hin....Hoffen wir mal, dass heute noch Vollzug gemeldet wird.

Margaritescu hat für dinamovisti.ro mit einem Club-Schal posiert

Vor dem Abflug nach Deutschland hatAndrei Margaritescu den Vorschlag der Seite dinamovisti.ro akzeptiert, sich mit einem Schal von Dinamo ablichten zu lassen. Das Bild wurde vor 10 Minuten gemacht.

Danke für die Übersetzung Ben.

Also wird das wohl heute Abend verkündet werden.

So langsam wird es echt Zeit, daß ein neues Foto von dem dicken Kuntz, einem rot-weißen Trikot und einem neuen Spieler auf fck.de auftaucht...
default_icon_wink.gif

So langsam wird es echt Zeit, daß ein neues Foto von dem dicken Kuntz, einem Rot-Weißen Trikot und einem neuen Spieler auf fck.de auftaucht...
default_icon_wink.gif

Vielleicht sitzt er ja noch im Flugzeug, wie lange dauert den eigentlich der Flug von Rumänien nach Deutschland?

Außerdem haben wir die 1000 Beiträge in diesem Thread noch nicht geschafft
default_icon_wink.gif

Vielleicht sitzt er ja noch im Flugzeug, wie lange dauert den eigentlich der Flug von Rumänien nach Deutschland?

Außerdem haben wir die 1000 Beiträge in diesem Thread noch nicht geschafft
default_icon_wink.gif

Denke ich net, der ist - wie die Comments unter den Berichten aussehen - um 13 Uhr MEZ geflogen.

Man fliegt glaube ich 1 1/2 - 2 Stunden.

Dürfte also schon auf dem Weg zum Betze auf der A6 sein
default_wink.png

Mărgăritescu a plecat să negocieze cu FC Kaiserslautern

BUCUREŞTI / 16:07, 25.06.2008

Mijlocaşul Andrei Mărgăritescu a plecat, miercuri, în Germania, unde urmează să negocieze un contract cu formaţia FC Kaiserslautern, din liga a doua, după ce antrenorul dinamovist Mircea Rednic a anunţat că jucătorul nu mai intră în calculele sale.

"Nu e nimic sigur deocamdată, ma duc să am o primă discuţie, sper să fie bine şi să semnez contractul. Nu ştiu câte şanse sunt. Sper să se rezolve cât mai repede situaţia mea, pentru că deja stresul e prea mare şi vreau să mă concentrez pe ceea ce am de făcut în continuare. Nu mă duc în probe, vom avea doar o primă discuţie şi dacă ne vom înţelege voi semna contractul", a declarat Mărgăritescu, la Aeroportul Henri Coandă.

Fotbalistul a afirmat că nu rămâne cu un gust plăcut după ce a fost anunţat înainte de reunirea lotului că va trebui să se despartă de Dinamo. "Nu ştiu dacă e mai bine decât la Dinamo, dar la Dinamo se vrea altceva. Nu am niciun resentiment faţă de club, chiar voi fi în continuare alături de colegii mei. Cred că niciun jucător nu e de neînlocuit. După atât timp petrecut la Dinamo, cu satisfacţii, normal că rămân cu un gust nu prea bun. Am citit şi eu în ziar că nea Mircea schimbă generaţia. Acum, poate fi o schimbare binevenită sau nu. Poate se vrea întinerirea lotului. Cu nea Mircea nu am vorbit pentru că nu am avut timp, ei au fost la Săftica la antrenamente, iar eu la Dinamo. Am văzut că vrea o linie mediană mai în viteză. Nu pot spune că sunt dezamăgit, aparenţele înşală puţin pentru că domnul Badea şi domnul Borcea au fost alături de mine şi au spus că mă vor ajuta", a adăugat Mărgăritescu.

La reunirea lotului dinamovist, antrenorul Mircea Rednic a anunţat că mijlocaşii Andrei Mărgăritescu şi Cătălin Munteanu nu mai intră în cantonamentul echipei şi că negociază transferul la Kaiserslautern. Munteanu a semnat în cele din urmă un contract cu gruparea FC Braşov, recent promovată în Liga I.

http://www.mediafax.ro/sport/margar...ocieze-cu-fc-kaiserslautern.html?1689;2738546http://www.mediafax.ro/sport/margaritescu-a-plecat-sa-negocieze-cu-fc-kaiserslautern.html?1689;2738546

ohne michjetzt hier durch den ganzen mail-wald duchzuwühlen, aber gibts da irgendwas pos. schon zu vermelden ? und wo sollte der spielen, bzw. kann er was ?

Also er betont irgentwie immer das nichts sicher ist und das die ersten Gespräche zwischen ihm und uns sind , vielleicht mal eine kleine bremse dafür das er heute unterschrieben wird ,hört sich alles sehr geknödelt an finde ich

is doch mal gut, das net alles knall auf fall , wie früher , geht.. erstmal gesundheitscheck, probetraining, ect. so soll und muss es sein..und net einfach mal auf gut video kaufen (youtube läßt grüßen)..

Mărgăritescu a plecat să negocieze cu FC Kaiserslautern

BUCUREŞTI / 16:07, 25.06.2008

Mijlocaşul Andrei Mărgăritescu a plecat, miercuri, în Germania, unde urmează să negocieze un contract cu formaţia FC Kaiserslautern, din liga a doua, după ce antrenorul dinamovist Mircea Rednic a anunţat că jucătorul nu mai intră în calculele sale.

"Nu e nimic sigur deocamdată, ma duc să am o primă discuţie, sper să fie bine şi să semnez contractul. Nu ştiu câte şanse sunt. Sper să se rezolve cât mai repede situaţia mea, pentru că deja stresul e prea mare şi vreau să mă concentrez pe ceea ce am de făcut în continuare. Nu mă duc în probe, vom avea doar o primă discuţie şi dacă ne vom înţelege voi semna contractul", a declarat Mărgăritescu, la Aeroportul Henri Coandă.

Fotbalistul a afirmat că nu rămâne cu un gust plăcut după ce a fost anunţat înainte de reunirea lotului că va trebui să se despartă de Dinamo. "Nu ştiu dacă e mai bine decât la Dinamo, dar la Dinamo se vrea altceva. Nu am niciun resentiment faţă de club, chiar voi fi în continuare alături de colegii mei. Cred că niciun jucător nu e de neînlocuit. După atât timp petrecut la Dinamo, cu satisfacţii, normal că rămân cu un gust nu prea bun. Am citit şi eu în ziar că nea Mircea schimbă generaţia. Acum, poate fi o schimbare binevenită sau nu. Poate se vrea întinerirea lotului. Cu nea Mircea nu am vorbit pentru că nu am avut timp, ei au fost la Săftica la antrenamente, iar eu la Dinamo. Am văzut că vrea o linie mediană mai în viteză. Nu pot spune că sunt dezamăgit, aparenţele înşală puţin pentru că domnul Badea şi domnul Borcea au fost alături de mine şi au spus că mă vor ajuta", a adăugat Mărgăritescu.

La reunirea lotului dinamovist, antrenorul Mircea Rednic a anunţat că mijlocaşii Andrei Mărgăritescu şi Cătălin Munteanu nu mai intră în cantonamentul echipei şi că negociază transferul la Kaiserslautern. Munteanu a semnat în cele din urmă un contract cu gruparea FC Braşov, recent promovată în Liga I.

http://www.mediafax.ro/sport/margar...ocieze-cu-fc-kaiserslautern.html?1689;2738546http://www.mediafax.ro/sport/margaritescu-a-plecat-sa-negocieze-cu-fc-kaiserslautern.html?1689;2738546

Mărgăritescu ist abgereist, um mit dem FC Kaiserslautern zu verhandeln

Der Mittelfeldspieler Andrei Mărgăritescu ist am Mittwoch nach Deutschland abgereist, wo er mit dem FC Kaiserslautern aus der 2. Liga über einen Vertrag verhandelt, nachdem Trainer Mirce Rednic angekündigt hatte, dass der Spieler in seinen Planungen keine Rolle mehr spielt.

"Vorläufig ist noch nichts sicher, ich gehe dorthin, um erste Verhandlungen zu führen; ich hoffe, dass sie gut laufen und ich den Vertrag unterschreibe. Ich weiß nicht, wie die Chancen dafür stehen. Ich hoffe, dass sich meine Situation möglichst schnell klären wird, weil der Stress bereits jetzt zu groß ist und ich will mich auf das konzentrieren, was ich von jetzt an zu tun habe. gehe nicht, um Tests zu machen, wir werden erste Verhandlungen führen und wenn wir uns einigen, werde ich den Vertrag unterschreiben", sagte Mărgăritescu auf dem Flughafen Henri Coandă.

Der Spieler hat bestätigt, dass er nicht mit einem guten Gefühl bleibt, nachdem vor der Wiedervereinigung der Mannschaft gesagt wurde, dass er sich von Dinamo wird trennen müssen.

"Ich weiß nicht, ob es besser als bei Dinamo ist, aber Dinamo will etwas anderes. Ich habe keine Abneigung gegen den Club, ich werde weiterhin neben meinen Kollegen sein. Ich glaube, dass kein Spieler unersetzbar ist. Nach der erfolgreichen Zeit, die ich bei Dinamo erlebt habe, ist es normal, dass ein nicht allzu gutes Gefühl bleibt. Auch ich habe in der Zeitung gelesen, dass Mircea die einen Generationswechsel durchführt. Jetzt kann ein Wechsel gut sein oder auch nicht. Vielleicht will er den Kader verjüngen. Mit Herrn Mircea habe ich nicht gesprochen, weil ich keine Zeit hatte; sie waren in Săftica zum Training und ich bei Dinamo. Ich habe gesehen, dass er ein schnelleres Mittelfeld will. Ich kann nicht sagen, dass ich enttäuscht bin, der Schein trügt ein wenig, denn Herr Badea und Herr Borcea waren bei mir und haben gesagt, dass sie mir helfen werden", fügte Mărgăritescu hinzu.

Bei der Wiedervereingung des Teams von Dinamo, gab der Trainer Mircea Rednic bekannt, dass die Mittelfeldspieler Andrei Mărgăritescu und Cătălin Munteanu nicht beim Trainingslager der Mannschaft dabei sein werden und dass sie mit Kaiserslautern über einen Wechsel verhandeln. Munteanu hat kürzlich einen Vertrag beim Aufsteiger FC Braşov unterschrieben.

25.06.2008 FOTBAL

Felicitări pentru Moţi şi Mărgăritescu

Gabriel Torje spune că s-ar bucura dacă Mărgăritescu şi Moţi ar ajunge la Kaiserslautern, respectiv Lazio

Foto 1

"Ar fi un pas important pentru Moţi la Lazio, e o echipă mare din Italia. Mă bucur şi pentru Mărgăritescu, ar fi un pas înainte pentru el, la o echipă bună, unde trebuie să demonstreze că are valoare", a zis Torje.

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben