Internet Fanclub roteteufel.de

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Silviu Andrei Margaritescu zum FCK ? (m.Q.)

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Vielleicht dachte der Autor einfach nur, dass Lautern in der ersten Liga spielt.
default_biggrin.png

naja vlt. will gladbach ihn doch.. naja mal sehen.. ehrlich gesagt kann ich mir irgendwie auch nicht vorstellen, dass kuntz unbedingt munteanu haben will, wenn das stimmt was rumänische zeitungen schreiben, dann würde die ablöse bei margaritescu bei 250.000€ liegen so d.h. es wären 550.000€ für munteanu fällig, also ich kanns mir nicht vorstellen, dass kuntz so viel geld für jmd. ausgibt der naja evtl. nicht die besten bewertungen hat, gut irgendwann wissen wir mehr ansonsten halt einfach daniculescu
default_biggrin.png

Gerade im Bezug auf die Ablösesumme würde ich der Quelle nicht unbedingt glauben, könnte auch reine Spekulation sein. Ob wir wirklich Interesse an den Spielern haben kann keiner sagen. Denke wenn wirklich Interesse an den beiden oder einem der beiden besteht werden sich Sasic/Kuntz schon was dabei denken.

Von daher, warten bis es eine andere Quelle gibt...

das schlimme wäre ja dass munteanu gar kein spielmacher ist. laut den videos und der aussage eines users, bei tm glaube ich, ist er eher linkes mittelfeld .. und ich glaube der platz wird nächstes jahr 100% an simpson vergeben.

das schlimme wäre ja dass munteanu gar kein spielmacher ist. laut den videos und der aussage eines users, bei tm glaube ich, ist er eher linkes mittelfeld .. und ich glaube der platz wird nächstes jahr 100% an simpson vergeben.

Naja, glaube nicht, dass er aufgrund eines Video's verpflichtet wird, wenn er überhaupt kommt.

Niemamd weiß, wie Sasic überhaupt plant, evtl. spielt auch Simpson in der Mitte, wenn wir keinen echten Spielmacher bekommen, denn reiner LM ist er auch nicht.

Also abwarten...

Ein Zeichen, dass den Abschied der beiden von Dinamo bestätigen könnte, ist, dass Ianis Zicu die Ausrüstung mit der Nummer 7 erhalten hat, die bis jetzt von Catalin Munteanu getragen wurde.

Diesen "Zicu" können wir also auch vergessen, wobei ich sowieso nicht geglaubt habe, dass wir einen solchen Spieler an Land ziehen @ Badenteufel
default_wink.png

Viele Worte, nichts dahinter - ich hoffe, heute hört man mehr!

Diesen "Zicu" können wir also auch vergessen, wobei ich sowieso nicht geglaubt habe, dass wir einen solchen Spieler an Land ziehen @ Badenteufel
default_wink.png

Viele Worte, nichts dahinter - ich hoffe, heute hört man mehr!

In den nächsten 2 Tagen gibts drei neue... diese Eingebung hatte ich heute morgen beim Zähneputzen!
default_icon_wink.gif

ohhh....da kommt ein neues Gerücht

Ich übersetz es mal eben....

DINAMO

Blocaj

de Cătălin Gheorghiu

​

Dinamo îşi doreşte doi jucători de la Kaiserslautern în schimbul cuplului Mărgăritescu-Munteanu, dar nemţii se opun.

Cătălin Munteanu şi Andrei Mărgăritescu aşteaptă OK-ul conducerii pentru a decola spre Germania. Chiar dacă tratati­vele cu FC Kaiserslautern sînt des­tul de avansate, cele două grupări nu reuşesc încă să se pună de acord.

De ce? Pentru că roş-albii au soli­citat un schimb de jucători: fundaşii dreapta Sven Muller (28 de ani) şi Aimen Demai (25 de ani) pentru mijlocaşii “cîinilor” Nemţii nu sînt de acord cu propunerea, în­tru­cît doresc formarea unei echipe ca­pabile să promoveze în 1. Bun­des­liga. În aceste condiţii, Kai­sers­lautern este dispusă să ofere doar bani
: 800.000 de euro
, în două tranşe sau doar jumătate de sumă pe doar unul dintre cei doi, Mărgăritescu avînd şanse mai mari deoarece nemţii caută cu disperare un “închizător”.

În cazul în care transferul celor doi în Germania va cădea, aceştia mai au oferte şi din ţară, nou-pro­movata FC Braşov şi FC Vaslui fiind interesate de ei. În schimbul trecerii vreunuia dintre jucători în Moldova, roş-albii şi l-ar dori pe stoperul Ştefan Mardare, fiind dispuşi să ofere şi o sumă de bani
.

175.000 de euro ar urma să cîştige atît Mărgăritescu, cît şi Cătălin Munteanu, în cazul în care vor ajunge la Kaiserslautern.
http://www.gsp.ro/stire/blocaj-82019.htmlhttp://www.gsp.ro/stire/blocaj-82019.html

Blockiert

Dinamo will zwei Spieler von Kaiserslautern im Wechsel mit dem Paar Mărgăritescu-Munteanu, aber die Deutschen widersetzen sich

Cătălin Munteanu und Andrei Mărgăritescu erwarten das Ok der Führung um nach Deutschland zu fliegen. Auch wenn die Verhandlungen mit dem FC Kaiserslautern schon so weit vorangeschritten sind, gelingt es den beiden Gruppen noch nicht sich zu einigen.

Warum? Weil die Rot-Weißen einen Spielertausch verlangen: Die Abwehrspieler (rechts) Sven Müller (28 Jahre) und Aimen Demai (25 Jahre) für die Mittelfeldspieler der "Hunde". Die Deutschen sind nicht mit dem Vorschlag einverstanden, da sie eine Mannschaft formen wollen, die um den Aufstieg in die 1. Bundesliga mitspielen kann. Unter diesen Bedingungen, ist Kaiserslautern nur bereit Geld anzubieten: 800.000€ in zwei Raten oder die Hälfte für einen der beiden, wobei Mărgăritescu eine größere Chance hat, denn die Deutschen suchen sehnsüchtig nach einem închizător (6er? oder Innenverteidiung?).

Für den Fall, dass der Transfer der beiden nach Deutschland sich zerschlagen sollte, haben die beiden auch Angebote aus dem Inland. Aufsteiger Braşov und der FC Vaslui sind an ihnen interessiert. Für den Wechsel eines der beiden nach Vaslui (Region Moldau), könnten die Rot-Weißen den Stopper Ştefan Mardare wollen, für den sie auch zusätzlich Geld bieten würden.

175.000€ würden sowohl Mărgăritescu als auch Cătălin Munteanu verdienen, wenn sie nach Deutschland gingen.

...als ob das bei ihm einen Unterschied machen würde...
default_icon_wink.gif

...das Problem mit dem eitrigen Zahnfleisch hatte ich nur, als ich noch mit Palas Tante geknutscht hab! Jetzt ist alles wider tiptop...und der Ausschlag unten is auch weg!

Curatenie la Dinamo
-- Galliquio, Todorovski, Margaritescu si C. Munteanu nu mai au loc in "Groapa"

Cornel Dinu, administratorul-delegat al lui FC Dinamo, a anuntat ieri ca mijlocasii Andrei Margaritescu si Catalin Munteanu nu intra in vederile staff-ului tehnic, ei fiind pusi pe lista de transferari. Cei doi, care pot ajunge in liga a doua germana, la FC Kaiserslautern, echipa care l-a dat afara dupa numai cateva luni pe ex-stelistul Victoras Iacob, se alatura astfel fundasului peruan John Galliquio si celui macedonean Blagoja Todorovski, care au fost anuntati de Rednic inca de saptamana trecuta ca nu vor mai face parte din lotul "cainilor rosii".

"Obiectevele sunt aceleasi, de 50 de ani, la Dinamo. Margaritescu si Munteanu sunt jucatori in tratative, in niste calcule, nu intra in vederile echipei tehnice si se cauta niste solutii de colaborare, schimburi de jucatori. La momentul respectiv veti afla mai multe", a spus Dinu. Lotul lui Dinamo s-a reunit ieri pentru inceprea pregatirilor sezonului 2008-2009, sub comanda noului antrenor principal Mircea Rednic si a "secunzilor" Ion Vladoiu si Marius Bratu (care se va ocupa de pregatirea portarilor), Constantin Niculae fiind in continuare preparatorul fizic al echipei. Cei 20 de jucatori care s-au prezentat la reunirea lotului au fost Florin Matache, Denis Romanovs (portari), Silviu Izvoranu, Nino Pekaric, Zie Diabate, Cristian Pulhac, Lucian Goian, Sergiu Homei, Dragos Grigore (fundasi), Ilie Iordache, Adrian Ropotan, Vojislav Vranjkovic, Gabriel Torje, Marius Alexe, Anoh Atoukora, Dan Bucsa (mijlocasi), Ionel Danciulescu, Osvaldo Miranda, Andrei Cristea si Mihai Damaschin (atacanti).

A. Cristea vrea titlul

Atacantul adus de Dinamo de la Timisoara a declarat la reunirea lotului dinamovist ca isi doreste sa castige titlul si sa ajunga cat mai departe in cupele europene. "Este un an foarte greu, presiunea va fi foarte mare. Sunt foarte multe echipe care isi doresc sa castige campionatul. Eu imi doresc in acest an sa fiu sanatos si sa joc cat mai bine, iar Dinamo sa castige campionatul si sa joace cat mai mult in cupele europene", a spus Andrei Cristea. Fostul jucator de la Steaua si "Poli" Timisoara crede ca va fi bine primit de fanii dinamovisti: "Suporterii sunt foarte buni cunoscatori de fotbal si sunt convins ca voi fi caracterizat de evolutiile mele din teren. Acum sunt jucator la Dinamo si vreau sa joc cat mai bine". A. Cristea se bucura ca are din nou sansa sa joace la o echipa de top care ar putea deschide calea si spre echipa nationala: "Eu sunt foarte bucuros ca am ajuns la o echipa mare si vreau sa castigam campionatul. La echipele mari, la echipele din Bucuresti, concurenta este foarte mare, sunt jucatori foarte valorosi si este normal sa fie putin mai greu. Imi doresc, ca orice jucator, sa ajung si la echipa nationala, dar important este sa joc, mai intai foarte bine la Dinamo". (MIG)

http://www.ziua.ro/display.php?data=2008-06-12&id=238694

Margaritescu ist noch nicht mal da und schon bekommt er Spitznamen wie Maggi und Magarethe
default_icon_biggrin.gif

Ich hoffe wir kriegen den noch, aber bitte nicht im Tausch mit Demai oder Müller.

finde es jetzt echt Sch vom fck das sie nicht mall jetzt sagen ob da was dran ist oder ob die presse dort irgend ein mist schreibt oder nicht oder was mit müllrt ist.es ist zwar gut das man nicht alles rausposaunt aber über treiben sol man es ach nicht

Kuntz sagt doch selbst, keine Wasserstandsmeldungen...

außerdem, was bitte hat die rumänische Presse mit dem FCK zu tun und warum sollte dieser Stellung dazu nehmen, v.a. da ja bekannt ist dass die Rumänen in der Presse viel Mist verzapfen (siehe Niculescu...)
default_icon_mad.gif

finde es jetzt echt Sch vom fck das sie nicht mall jetzt sagen ob da was dran ist oder ob die presse dort irgend ein mist schreibt oder nicht oder was mit müllrt ist.es ist zwar gut das man nicht alles rausposaunt aber über treiben sol man es ach nicht

Warum soll der FCK sich dazu äussern, wenn in Rumänien ein Hahn kräht?

In der deutschen Presse ist noch nicht ein Wort darüber geschrieben worden - und selbst wenn - dann müsste man immernoch nicht alles kommentieren.

EDIT: Mülli, war schneller
default_icon_smile.gif

Naja, was die Verantwortlichen vom FCK momentan macht, nennt man ... Professionalität ... Für uns ungeduldige Fans in der Sommerpause natürlich nicht so gut
default_icon_biggrin.gif

Edit: Mal wieder zulangsam

Naja, bisher sind's lediglich ein paar rumänische Zeitungen die davon was schreiben, und wie wir mit Niculescu gesehen haben wird vieles da ziemlich hochgekocht. Find's okay dass der FCK bzw. Kuntz sich da raus hält.

EDIT: Mist, muss lernen nicht gleich alles in Tabs zu öffnen und erst später draufzugucken
default_biggrin.png

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben